Hei ja tarvetuloa vielä kerran lukemaan tätä tarinaa. Tarinaan pääsee siis klikkaamalla tuolla sivulla olevaa linkkiä, osat, ja sitten avautuu uusi sivu jossa on osien "pääkuvia" ja sitten vain klikkaat jotain kuvaa ja tadaa! Olet tarinassa!

Ilmoitusasiaa ja päivityksiä ym.:

14.9.

Hei kattokaas! Melkein jo kolmas osa kuvista otettu! :DD Osan tuloon kuitenkin vierähtää aikaa, pitäähän minun uusi talo rakenraa ja sisustaa. .:/ Siitä olen kuitenkin varma, että ennen lokakuuta osa ilmestyy.

Hiukan remonttikuvaa teille. ((;

12.9.

Uusi talo takkuaa. -.- Pihan istutin, noh, kauhealla vaivalla eli minä en kovin mielelläni haluaisi perhettä muuttaa uudelle tontille. Tarinan etenemisen takia minun on se silti tehtävä. Ja kyllä, osan tuloon kestää kaaauan...

4.9.

Voi apua! Olen ihan hirveän jäljessä aikataulusta. -.- Noh, yritän saada osan valmiiksi mahd. pian... Muistakaa muuten käydä katsomassa ensi osan pääkuva! (;

2.9.

Kotisivuille.fi, muutti laskureitansa, joten nyt kaikki ne ihmiset halailemaan, jotka seuraavat tätä tarinaa! :) Myös siis ne, jotka ennenkin ovat "halanneet".

31.8.

Hello everyone! Olen tällä hetkellä koulun koneella - jos ihmettelette - joten tällä hetkellä en pääse pelaamaan simsiä ja ottamaan uusia kuvia. Onneksi pääsen kuitenkin jo yhdeltä koulusta ja se tarkoittaa, että aloitan heti pelaamisen, koska olen yhden päivän jäljessä aikataulusta... Ja nyt, kun mietin  niin eihän tämän tekoon kestä kuin kolmisen viikkoa, ei minulla mene tekstin kirjoittamiseen kuin korkeintaa viikkoa. Mutta hei, jos joku haluaa linkittää minut niin kysykääs linkitystä ihan vapaasti! :D Nyt minun on ehkä lopeteltava tämä jutustelu, mutta jos teillä on minulle jotain asiaa, laittakaa viestiä cboxiin, tämän sivun kommentteihin tai jonkin osan kommenttipaikkaan. Vastailen ja juttelen teifän kanssa mielelläni. :)

30.8.

Olen nyt pienentänyt Downloads-kansiota Compressorizer -ohjelmalla, joskos simi sitten toimisi paremmin. Huomasin kyllä hiukan muutosta pelissä, mutta pyös paljon pienempi tontti auttoi asiaa. :)) Sain taas sitten hiukan intoa pelata Colen perhettä. Ja kyllä olen aikataulussa, joten ei mitään hätää! :D

28.8.

Yh, mulla tuli joku ärsyyntymis kyllästymis kohtauspelata Colen perhettä. -.- Se tontti, tai oikeastaan koko peli lagaa ihan hirveästi... Mä koitan jos auttaa se, että muutan perheen pienemmälle tontille. Äh, mä en edes ole tyytyväinen kaikkiin ottamiini kuviinkaan edes, mutta mutta. Älkää säikähtäkö, kyllä minä jatkan tämän tarinan parissa! :)

25.8.

Minä nyt pahoittelen, että tämän osan teko venähtää HIUKAN pitkäksi. Eihän se neljä viikkoa esimerkiksi paha päivitys tahti ole, mutta silti. :P Koulut kun vievät niiin paljon aikaa, vaikka en ole vasta kuin yläasteelle, mutta so what. Ja kaiken lisäksi, kun tässä jaksossa vain kaksi päivää ovat yhteen, loput kolmeen ja kun siihen lisätään vielä koulumatka kotiin (n.20-30 min), niin kello on jo aika paljon, enkä koko iltaa koneella sitä paitsi edes ole. Mutta kyllä minä ahkerasti osaa teen enkä ole kyllästynyt edes tekemään tätä tarinaa, vaikka välillä ärsyttää koneen hitaus... Älkää repikö pelihousujanne! :DDD

22.8.

4.Osa ilmestyi, kaikki lukemaan!

19.8.

Äänestys poistettu. Muistakaa kuitenkin 'äänestää, myös tuota toista äänestystä!!

18.8.

Kaikki kuvat otettu, pian näette viisi kuvaa ensi osasta, mutta alan myös kirjoittelemaan tekstiä huomenna. :) Osa on siis ihan nurkan takana! Annan kuitenkin varoituksen, osa on yltiö happy ja lyhyt, mutta jo 5.osassa tulee hiukan surua. Valmistan teitä pikku hiljaa seitsemänteen osaa! ((;

11.8.

Käykääs katsomassa minkälaisen talon olen sisustanut! :D

Photobucket

6.8.

Tekstit ovat nyt kirjoitettu, pieni oikoluku vielä ja sitten osa on esillä! :DD Jännittääkö?

// Osa ilmestyi, wuhuu! :DD

Käykääs lukemassa! (;

3.8.

Kuka mahtaa olla tämä herra? :)) Kuvaspoilia kolmososasta.

1.8.

Remonttipartio pelastaa -kisa, on hidastanut tarinan kirjoittamista roimasti, mutta ensi viikolla osa kuitenkin ilmestyy. Ja se on varma! :)

25.7.

Kaikki kuvat ovat nyt sitten otettu! :) Tekstiäkin on kirjoitettu jo paljon, että osan tuloon ei mene kauan. Äänestys lähteekin pois nyt, kun kaikki kuvat ovat otettu ja harmiksi sanon, että tuota viimeistäkään ääntä ei lasketa. :( Mutta mutta, nyt painun kirjoittamaan osaa! :D

20.7.

Vaikka en ole kirjoitellut tänne etusivulle paljoakaan, olen silti tehnyt osaa ahkerasti! :) Kuvia on jo n. kolmasosa kuvista ja tekstiä on jo melkein puolet kirjoitettu! :D Voi kun olen ylpeä itsestäni. :P Noista kuvista vielä kolmososassa. Ensimmäiset kuvat ovat muokkaukseltaan ei-niin-nättejä, mutta tässä 35.kuvassa latasin Lightroomin kokeiluversion joten kuvat sen jälkeen ovat paljon nätimpiä! Toivottavasti. =DD

13.7.

Kuvia on jo kivasti otettu ja tekstiä parhaillani myös kirjoitan. :) Osan tuloon ei siis hirveästi aikaa mene. Olen nyt kuitenkin osallistumassa yhteen simskisaan, jolloin minun aikani menee vähän tiukille tämän tarinan kanssa, mutta yritän tätä silti tehdä. :) Osat kohtaan on tullut 3.osan pääkuva! ;) Käykääs vilkaisemassa. Sitten myös on tullut 'Suunnittelupöytään' vähän muokkauksia!

9.7.

Uusi osa ilmestyi sitten vihdoinkin! :D Käykääs lukemassa

8.7.

Ette vielä saakkaan tänään osaa luettavaksi. Tuohon tekstin tarkistamiseen menee yllättävän kauan aikaa ja sitten pitäisi ladata lisää tavaroita ja vatteita simiin, kaiken lisäksi Lc Corleoniin tuli uusi osa, joka piti myös lukaista. :/ Mutta hei, maximissaan pari päivää joudutte vain odottamaan osan tuloa! :)

7.7.

Nyt on sitten tekstit kirjoitettu ja teksti pitäisi kuitenkin vielä oikolukea. :P Huomenna voitte kuitenkin saada jo osan luettavaksi! ;D

6.7.

Yeah! 8) Enään tosi vähän kirjoitettavaa ja nyt into on sitten lopultakin taas palannut! :-D Tällä viikolla ehkä jopa huomenna tai ylihuomenna uusi osa ilmestyy! ;D

2.7.

Joudun nyt pahoittelemaan, että on erittäin epätodennäköistä, että osa ilmestyisi tällä viikolla. :< Kirjoittamis intoni on lopahtanut jonkin verran ja välillä tekstiä ei synny ollenkaan. Yritän kyllä parhaani, että ensi viikoksi osa ainakin ilmestyy, nyt pitää vain vähän tarkkailla tilannetta. :)

Käykääs muuten katsomassa uusin osio: 'Suunnittelupöytä'!

29.6.

Puolet teksteistä jo kirjoitettu! :DD Wuhuu! Ja nelisesen päivää olen vasta tekstiä värkännyt ja noin paljon prosentteja jo tullut. :P Muistakaa muutes kaikki kommentoida ja vastata tuohon oikealla sivupalkissa olevaan kysymys juttuun! ;) Kesäkuuksi en osaa vielä saa valmiiksi, mutta heinäkuun alussa on sitten pakko ilmestyä!

26.6

Nyt on sitten aloitettu osan kirjoittaminen kunnon vauhdilla! Olen siis pysynyt nyt aikataulussa ja jos vielä muutaman kuvatekstin saan kirjoitettua tämän päivän aikana olen aikatalua mukavasti edellä!

//Jes jes! yli neljäsosa kuvateksteistä jo kirjoitettu ja huomenna en luultavammin lähde kotoa mihinkään niin kauaksi kuin tänään, joten ehdin huomenna kirjoittaa vielä vaikka kuinka paljon! Intoakin kirjoittaa on aivan hirveän paljon, toivottavasti sitä on sitten huomennakin. :P

23.6.

Nyt on sitten yli puolet kuvista otettua. :) En edes ole varma tuleeko ensi osaan se 50 kuvaa, vaan näyttää siltä että tulee lyhyempi osa kuvien kannalta. Ja te olette varmaan huomanneet, että tuo osan nimi on vähän heitellyt sinne ja tuonne, mutta uskoisin nyt tämän  uuden nimen pysyvän, Pelasta enkeli elämäni. Tuo voi antaa vähän vinkkiä tulevan osan suhteen. ;D

// nyt on siis kaikki kuvat otettu, seuraavaankin osaan pari kuvaa on saatu. :) Kirjoittamaan aloitan ehkä huomenna ja yritän saada osan valmiiksi kahdessa viikossa. :P

13.6.

Nonniin, nyt sain uuden innostuksen pelata simsiä. En saanut montaa kuvaan kyllä otettua, mutta tästä se lähtee! :)

**********

4.Osan kysymys(1):

Mitä pidät kuvanmuokkauksesta?

I love it!: 38%

Taitavaa työtä: 50%

Ihan kiva: 13%

Siedettävä: 0%

Surkea!: 0%

_______

4.Osa kysymys(2):

Miten suudelman käy?

He jatkavat suutelua pitkään, jonka jälkeen Zac muuttaa Eleyn ja Wendyn luo.: 50%

He lopettavat suutelemisen hetken kuluttua ja päättävät asian olleen vahinko ja jatkavat ystävinä.: 0%

Eley herää todellisuuteen ja lopettaa suudelman, jonka jälkeen hän lähtee juoksemaan kauas pois.: 50%